Årets julkort

Är tagna och beställda :)
Insåg att det var mycket lättare förra året när William bara var 4-5mån, då kunde jag plocka fram vilka kläder jag ville och få honom snällt titta in i kameran. Nu gick det väl sådär, att försöka fota en superkrasslig 16månaders vilding var visst inte så lätt ändå. Nåväl, huvudsaken är väl att det blev några kort tagna över huvudtaget.
Tycker julkort är en fin och mysig tradition men kanske lite bortglömd? Jag vet hur jag älskade att hämta posten varje dag som liten och se om någon ny julhälsning trillat ned i lådan och sen få lägga i den i Mammas speciella julkortsväggbonad (om det ens finns sådana).
Jag förväntar mig inget julkort i år MEN om ni sitter på ett över och inte vill kasta det så skänk då en tanke till mig, jag skulle bli väldigt glad :)
(Om ni inte har min adress så får ni den mer än gärna för en så god sak som julkort)
 

testbild

Kommentarer
Postat av: Emma

Sötis

Svar: Tack :)
nionollsjufemton.blogg.se

2012-11-24 @ 13:28:37
URL: http://minbebis.com/blogg/emmaemma/
Postat av: Anonym

Vad söt han är!!!

Svar: Tack :-)
nionollsjufemton.blogg.se

2012-11-30 @ 23:26:56
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin