En tidig julklapp

I år har jag & C bestämt oss för att inte köpa några julklappar till varandra. Detta ändrades senare till att vi skulle köpa det gulligaste vi kunde komma på för 200:- och helt plötsligt står det ett stort paket på köksbordet med lappen "öppna", alldeles för tidigt.

Det har vart strul med CSN, med mitt jobb, med Williams förkylning och det mesta har kännts grått och trist.
Jag har med andra ord vart ganska nere och dunderförkyld till råga på allt. Foglossningen har gjort sig påmind då jag vart tvungen att promenera till dagis för lämning/hämtning, en promenad som totalt tar mig 1.5h i ankgång. Jag går gärna men fogarna håller tydligen inte med så jag har haft ONT.

I tisdagsmorgon hoppar Christoffer ut från duschen och slänger ur sig "du kommer bli så jävla glad sen", jaha tänker jag. Nu har han skrivit något på spegeln som troligtvis redan försvunnit tills jag hunnit komma att duscha men tanken var ju god.
Samma kommentar kommer i telefonen när jag vankar hem från dagis med William. Men gud, vilket tjat. Visserligen uppskattar jag små kärlekshälsningar men kanske inte just när jag försöker se så normal ut som möjligt där jag vaggar fram.

Hemma och kommer in i köket där ett stort paket med guldsnöre möter mig på köksbordet, nästan för fint för att öppnas. Men lappen var tydlig, ÖPPNA!
Och där fanns den, min alldeles för tidiga och alldeles för dyra julklapp.
Som jag längtat och drömt, nu är den min ♥
 

Kommentarer
Postat av: ♥ Camilla - med liten i famnen!

Men åh, fysatan va gulligt! <3 Blir ju alldeles lycklig jag med ^^, Skulle också vilja ha en sådan meeen jag har sett prislappen jag med och den är liite för saftig iaf just nu ;D

SV: Jaa! :O Vart så ledsen när jag insåg att jag inte har någon "riktig" bild på magen, en helkroppsbild på hela mig liksom, som någon annan har tagit men jag fick iaf den jag tagit själv :)

2012-11-22 @ 20:39:24
URL: http://klokarebestyr.blogg.se
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Sånt där blir man verkligen glad av! :)

2012-11-22 @ 22:05:09
URL: http://mookpersson.blogg.se
Postat av: malin

Sv: Minna är jättefint tycker jag! Men det tycker dock inte mannen i mitt liv. Och så gillar jag wilma och olivia men de är inte heller godkända av honom :P

2012-11-22 @ 22:14:11
URL: http://malinforsell.blogspot.com
Postat av: Vixy

Nu får du baka massa gotte :D

2012-11-23 @ 00:00:15
URL: http://kaptenbombus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin