Fever

Igårkväll efter att ha vart feberfri HELA dagen slog den till igen, tempen stannade på 38.5 så det fick bli alvedon innan William fick inta sängläge. Hemska hosta som inte försvinner också, eftersom man inte ska ge hostmedicin till små smurfar värmde jag istället 1dl vatten och blandade med 1tsk socker som han fick dricka. Verkade faktiskt hjälpa :)

Själv försökte jag lindra min hosta med tee och garderobsrensning. Slängde ut ytterligare lite utav lilleputts kläder på Tradera & en del FB-grupper. Känns meningslöst då jag ändå inte tycker man får något för det men alla kläder vill jag inte skänka bort och heller inte spara på.
Tänke slänga ut några av mina plagg också, har visst en hel del klänningar som bara hänger där och ser ensamma ut.
Sorterade ut de minsta plaggen också, 50-56 och konstaterade att ja, det syns att vi fick en liten prins sist :)
Ikväll kommer mitt stora hjärta hem från Norge och imorgon får vi förhoppningsvis lite egentid på kvällen, funderar på att prova den nya upplevelsegolfen inne i Skövde.

Nu ska jag göra mig till människa så gott det går och sedan pyssla lite med städning och julkortsfotografering :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin