Small Paul & Brio Happy

Den här filten från Elodie details fick följa med mig hem från stan igår, en liten present från Mamma till Mini.
Blev också handlat lite julklappar så snart är den biten färdig fast färdig blir man väl aldrig.


Har en febrig son hemma idag vilket har resulterat i att vi mer eller mindre bott i soffan eller jag i soffan och han i mitt knä. Är det konstigt att jag känner mig seg? Fick energi till att slänga ihop lite pannkakor iaf.
Och så har jag lyckats bli av med ännu fler möbler via blocket, den här gången var det vårt matsalsbord + stolar som fick flytta ut. Nu är det bara vagnen kvar som förhoppningsvis hittar en ny ägare inom kort.

Jag vill ju byta vagn, igen. Klart Mini ska få en ny vagn även om storebror kommer provåka den innan det är dags att bädda för bebis.
Första vagnen hade fyra fasta hjul, andra vagnen två fasta bak och två mindre svängbara fram, tredje och nuvarande har fyra stora hjul med svängbara framhjul och vår sulky har svängbara hjul fram...
Nu har jag snöat in mig på Brio Happy, love the innertyg som vi även har på en av vagnarna här hemma.
Undrar dock hur det känns att gå tillbaka till fasta när man kört svängbara en lång tid?
Nåväl, på lördag åker vi och kikar och kanske kommer vi hem med ännu en vagn. Har för tillfället 3 stycken ståendes här hemma och sambon börjar bli mer och mer trött på mig och mina vagnar.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Den där filten var ju bara för söt! :)


Svar: Ja, den är så fin så :)
nionollsjufemton.blogg.se

2012-11-09 @ 10:42:47
URL: http://mookpersson.blogg.se
Postat av: ♥ Camilla - med liten i famnen!

Åh jag sitter spänt och väntar på ett sms om att vår vagn finns att hämta ut hos ombud ^^, Väntat på den i två månader!

SV: Det är så mysigt och köpa julpynt! ^^, Åh jag verkligen toklängtar efter att få komma hem och plocka fram alla julsaker ;) Och köpa lite nytt såklart! ;D

Svar: Vad är det för vagn ni beställt :) ?Visst är det, jag längtar bara tills det är okej att plocka upp allt :D
nionollsjufemton.blogg.se

2012-11-09 @ 11:42:19
URL: http://klokarebestyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin