En lång helg

Nådde igår kväll sitt slut. Efter att ha tillbringat torsdag till måndag med undantag lördag i mitt fina Växjö så var det dags att komma hem. En helg där mycket pengar spenderats, aningen för mycket som alltid.
Inte fick vi nog utav shoppingen på Gekås som gjorde oss några tusenlappar fattigare, vi behövde handla mer jul och gjorde ett besök på City Gross där ytterligare några tusenlappar lämnade vårt konto.
Christoffer blev en vinterjacka och ett par vinterskor rikare, jag fick köpt tre tröjor och ett par byxor till den växande magen och William fick nya pyjamasar, vinterskor och en fin Didriksonmössa. Givetvis har vi unnat oss både fika och utemat så som de livsnjutare vi är ;)

Fick dessutom gosa bebis hos min storebror. Fina lilla Alicia låg i min famn och slumrade, alldeles kolsvart, jättemycket hår. Gulbrun i hyn. Fasters finaste lilla prinsessa!

Det har vart dåligt med inlägg här det senaste och inte nog med det har det vart glest med bilder.
Alla mina bilder ligger på min externa hårddisk som jag måste plocka fram om jag vill dela med mig utav detta och det kan ses som en fis i rymden men för en gravid Mamma är det mycket mer än så, hoppas ni hänger kvar här ändå :)
 
Bild på mitt hjärta från i Somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin