Mummyclothes

Har tillslut fått se mig besegrad utav Mini som vill bygga ut sin enrummare och inse att jag inte kommer kunna ha mina vanliga jeans på ett tag. Visst kan jag fortfarande få på mig dem och knäppa knappen men då kan jag också bara stå och gå i dem vilket inte är så praktiskt.
Är inget jättefan utav Mammakläder dels för utbudet, dels för den korta användningstiden men nu hittade jag lite fint på H&M som inhandlades. Tror att det får bli ett par byxor till fast från hemsidan då det bara fanns svarta i affären, supersköna!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Tröjan längst upp till vänster har jag fast i korallfärg. den är jätteskön!!!

Svar: Ja, dom är jättesköna bägge två :) Blir nog fler fast från hemsidan då det bara fanns dessa i butiken.
nionollsjufemton.blogg.se

2012-10-09 @ 18:15:53
URL: http://minbebis.com/blogg/emmaemma/
Postat av: Ida-Marie

Du kommer vara lika fin i mammakläder som i dina vanliga kläder hjärtat! <3

Svar: Tack hjärtat :)
nionollsjufemton.blogg.se

2012-10-09 @ 19:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin