Som att försöka skada sig själv?

Ville inte ha allt för dramatisk rubrik men jag känner att ett besök på Geekhouse/Gekås till helgen är i likhet med socialt självmord!
Det är 1. Löningshelg och 2. En helg i slutet av oktober vilket är lika med att ALLA ska förbereda inför julen, så också vi.
Jag har till och med läst någonstans att just löningshelg i oktober är då flest vallfärdar till det stora varuhuset ute i buschen, JIHAAAA!
Egentligen planerade vi att åka senare, närmre jul fast kanske på en vardag MEN eftersom C's farmor bor i Smålandstenar och det vaknas släktträff i helgen så kunde vi inte tacka nej. Varken till släktträffen då fler av de inbjudna inte fått träffa William eller till ett besök på Gekås - in i folkmassan bara.

På vår inköpslista denna gång, (känner att vi måste vara lite mer strukturerade) är framförallt julen.
Det är adventsstjärnor, ljusstakar, julgranskulor, glitter, julklappar, tomtar och hela baletten.
Jag ska skriva en lista på våra "måsteha" och då kommer ingen, läs ingen! tant eller kundvagn kunna stå i vägen för mina shoppingfingrar.
Fogar - håll er i schack, lördagen kommer bli tuff och jag viker mig inte för något, inte ens er om jag så ska få köras ut i rullstol!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag ska dit fredag em ;D

2012-10-23 @ 17:04:10
Postat av: Emma

Hehe!! Folk är som tokiga där! Jag hade också funderat på att åka dit för att köpa både julpynt och babykläder, men jag har ångrat mig. Jag åker efter jul istället :) Lycka till!! Skriv gärna på bloggen om du göra några riktiga klipp, då kanske jag ångrar mig o åker dit iaf :)

2012-10-23 @ 19:49:14
URL: http://minbebis.com/blogg/emmaemma/
Postat av: Monica

Jag är inte riktigt lika sugen på att skada mig själv så jag åker nog dit på tisdagen istället :)

2012-10-24 @ 13:22:15
URL: http://mookpersson.blogg.se
Postat av: Emma

Hitta ni något på Ullared? Överlevde ni?? ;)

Svar: Vi både överlevde och hittade allt möjligt :)
nionollsjufemton.blogg.se

2012-10-29 @ 21:37:32
URL: http://minbebis.com/blogg/emmaemma/
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Överlevde du Ullareds-resan? :)
Idag är det min tur att trängas bland allt folk!

Svar: Vi överlevde allihop trots en kö för betalning på 1,5h :PHur gick det för dig? :)
nionollsjufemton.blogg.se

2012-10-30 @ 09:45:43
URL: http://mookpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin