Mini

Igår den 11:e september fick vi äntligen kika på Williams lillebror/lillasyster. En lugn liten Mini med ett tickande hjärta bor i magen, fina lilla Mini! Tio fingrar och tio tår.
Att få se ett litet liv på skärmen är bland det finaste och häftigaste som finns, en känsla man inte glömmer.
Innan ultraljudet var jag beräknad till 13/2 och blev nu flyttad en dag så om datumet stämmer överrens med Minis planer så tittar h*n ut den 14/2, vår alla ♥ans dag bebis. Och då blir våra små Lucky Number 14.

Så nu presenterar jag kategorin Mini i magen.

 


Kommentarer
Postat av: rustik charm-Kristina

Grattis igen:-) ser redan nästa tatuering framför mig, lucky 14:-)

Så fint det verkar bli i nya matsalen:-) måste få komma och kolla när det är klart.
Kram

2012-09-12 @ 11:52:11
URL: http://rustikcharm.blogspot.com
Postat av: Emma

Åhhhh va härligt!!! Längtar tills vi får se vår lilla också! Är i vecka 15 nu. Jag såg att du hade kommenterat på bebisdags-blogg och jag är på jakt efter fler bloggar som har kommit ungefär lika långt som jag i graviditeten. Kul att jag hittade din blogg!

2012-09-16 @ 10:34:18
URL: http://minbebis.com/blogg/emmaemma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin