Renovera mera

Först och främst mindre än en vecka kvar tills en ny kategori kommer upp på bloggen...

Igår köpte vi färg, oljelasyr. Det innebär att jag snart ska ge mig ut i höstblåsten och måla staket. Bra när det blir klart.
Igår köpte vi också virke, träplankor till vardagsrummet som i framtiden kommer vara vårt matrum. En oplanerad ommöblering ledde till rumsskifte. Ett vardagsrum blev matrum och tvärtom. Kul om än att soffan blev en aning stor på sin nya plats men ändå, det blev bra. Är bra!

Idag ska jag även börja på mitt projekt homestyling @ Svärfar. Kul att någon uppskattar mitt sinne för inredning, höhö!

Kottis jag väntar på dig, vill hälsa dig välkommen till världen. Ge din Mamma lite smärta så att ni snart kan börja färden.

Kommentarer
Postat av: Kapten Bombus -Viktoria

Snart kommer Kotten.
Dagar kvar!
Vi längtar till nya kategorin <3

2012-09-05 @ 20:57:34
URL: http://kaptenbombus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin