Ännu en gång

Jag vet. Jag borde inte börjat om men jag gjorde det, igen. Bloggen har fått ännu en ny design och det som fanns är raderat och bortblåst, precis som höstlöv i en virvelvind.
Anledningen är inte bara den att jag är smått dum i huvudet utan även den att bloggen snart blir offentlig och då också vår lilla hemlighet.
Jag ska även bli bättre på att faktiskt skriva här men just nu är det mest som att tiden står still fast allt går i 110.
När det börjar synas blir det också en verklighet och inte bara en illusion utav något vackert.
Tills dess att vi fått svar jobbar jag på design och hoppas att ni som läser stannar kvar även om allt blir nytt, igen.

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

knasfia! Klart jag stannar kvar..

Svar: tack, det är ju jag i ett nötskal!
nionollsjufemton.blogg.se

2012-08-17 @ 12:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin