Förväntansfull

När sommaren tackat för sig så välkomnar vi hösten hemma hos oss, en höst där renovering står i fokus. Med nya färger och tända ljus tänker jag krypa upp i soffan och bara njuta med mina hjärtan.
För första gången längtar jag efter löv som faller, kyligare vindar och alla fina kulörer.
Kanske är det för att jag numera har ett hus att pryda och pynta som jag vill? I huvudet är allting fint, hur det blir lär vi märka.

Vi har redan satt det första spadtaget i ett utav projekten som får namnet staket. Vi drog upp den fula häcken och tänker som så många andra, ribbstaket vilket jag tycker är ett otroligt enkelt fint.
Just nu pryder en låg mur som följs utav ett hål med grus kanten till vår gräsmatta.

Jag ska återgå till att mysa ner mig i alla inredningstidningar och dess höstgula färger, yum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin