Höstmys

Trots att värmeböljor sveper in över olika länder så har jag just nu höst hos mig.
Jag är förtrollad och kär och planerna för hemmet ligger stora i mitt huvud, nu saknas bara tid till att sätta fart.
Förutom staketet så står vardagsrummet på tur, ett rum som för tillfället skriker opersonlighet och som man gärna inte visar upp.
Vi har ocksp ett kök, ett matrum, ett lekrum, två hallar och två badrum som tåligt väntar på våra ideer. Jag har ju även tankar om ett nytt uterum så småningom! Det var ju det här med tid och pengar...
Nästa vår/sommar flyttar vi ut vår renovering i trädgård, runt fönster och på tak. Oj vad jag längtar tills vårt hus känns som vårat trots att det redan nu känns som att komma hem.

Om några veckor stundar ett besök i Ullared och vårt mål är då givetvis Geekhouse även kännt som Gkås och jag kommer gå wild and crazy på all inredning. Förhoppningarna om att någon liten julsak trillat in finns där och det är mycket som står på min önskelista.
Trots detta så kunde jag inte låta bli att redan nu klicka hem lite inredning, givetvis i höstens tecken.
Det blev gardiner till vardags och matrum, soffkuddar, plädar och ljuslyktor. Lejon & senapsgult, rostorange och svart får avsluta detta inlägg.
 

Gardiner, soffkuddar & plädar från Jotex.se

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Skit snyggt gumman! Längtar redan tills jag får se det i verkligheten! :)

2012-08-19 @ 16:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin