Mitt i ett regn

Stod vi där gräset möter asfalten och såg hur allt det gråmelerade, torra fick sällskap utav något blött. Regn.
Just då, idag när vi äntligen kunde sätta igång med staketet. Med en hund som ville gräva sig till Kina och en son i regnkläder som ville bada i varenda vattenpöl kom vi inte så långt.
Det blev ett nytt försök då det var sovstund och hunden stannade inne. Lägga om hela muren eller de två rader utav gråa plattor som bildar den.
Regnet höll sig borta men kom på återbesök ganska snart. Jag valde att ställa mig framför spisen, pasta med bacon & champinjonsås.
Vi inväntade förstärkning och förstärkning kom, snart är alla stolpar på plats.

Ett staketbygge har tagit fart, Mitt i ett regn...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin