Senaste fynden

Blev en utflykt till Ullared, Geekhouse, Gekås tidigare i veckan. Det första vi möttes av vid entrén var en skylt med texten: TV-inspelning pågår. Kul, precis det jag suktat efter, en biroll i tv-serien Ullared.Vi avverkade ett visst antal timmar bland människor, kundvagnar, varor och barnskrik och jag måste tillägga att har jag möjligheten att lämna bort mitt barn inför en tripp till dett varuhus gör jag det gärna. Undantag om jag har en liten bebis som ligger i vagnen och kan sova bort allt myller. Men det är ju bara vad JAG känner.
Vi klarade oss från kamerorna men fick se både Morgan & Ola-Conny for real. Tv-teamet dök dock så lägligt upp när vi passerat kassan, fick frågan om mitt bästa köp och erbjudande att få göra TV-debut. Jag tackade nej...
 
 
Klocka från www.Nyaks.se                                       Ljuslykta till entrén
 
 
Lite nytt till köket                                                    Istället för en vit kopp från IKEA
 
 
Uppläggningsskålar för massa gott                           Köksradio in Woodfashion - New passion!
 
 
Sovrumsbelysning - Enjoy this Moment this...            Äntligen fick vi upp något på väggen också
 


Mina nya, fina, söta, gammelrosa tallrikar. Tack IKEAS startset men nu får ni göra svärfar till nytta istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin