Blev ganska paff när jag vann en giraff

För ett tag sedan gjorde jag en liten annonsering på Facebook om vad William (jag) önskade sig i julklapp, ett gungdjur från Dinglisar och W's farmor nappade och klickade hem.
Jollyroom har på sin blogg alltid nya spännande tävlingar med fina vinster i potten där jag brukar vara med och tävla och för någon vecka sedan dök denna tävling upp: Vinn ett gungdjur.
Jag tänkte att denna tävlingen borde jag ju egentligen inte vara med i eftersom vi redan har ett sådant djur som väntar under granen men eftersom det var en rimtävling och jag älskar att rimma så kunde jag inte låta bli.
"Ja, det skulle ju vara så typiskt om jag vann just detta" hann jag tänka ett antal gånger innan jag skickade in mitt bidrag.
För några dagar sedan trillar det in ett mail från just Jollyoom med texten: Grattis, du är en utav vinnarna i vår gungdjurstävling.
Behöver jag säga att jag knappt blev glad över detta? Min fantastiska tur i oturen, suck.

Så om någon är sugen på denna söta lilla giraff som just nu är slutsåld hos Jollyroom så går det alltså att få tag på hos mig.
Lägger in mitt vinnande rim också, dumma, dumma rim!

Vår lilla prins du har blivit så stor, i ditt huvud många fantasier bor.
Upp på ryggen och ni mot oändligheten styr, upplever tusen äventyr.
Springer fram på världens stränder, på bara en dag har ni vart i alla länder.
Och när det blir kväll är det dags att rida hem igen, tacka för dagen och säga godnatt till din vän.
Tänk vilken tur att Tomten kom med detta djur, även om du blev ganska paff när det i paketet fanns en giraff.


Kommentarer
Postat av: Vixy

Haha, så typiskt dig! ;)

Svar: Vad ska man säga, suuuuck :P
nionollsjufemton.blogg.se

2012-12-10 @ 19:07:10
URL: http://kaptenbombus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin