Blindstyre

Igår blev det en oplanerat stressig dag. 40min efter att jag lämnat på dagis ringer telefonen och W var visst dålig i magen. Åker och hämtar en kille full av spring i benen som inte var de minsta sjuk alls men i vinterkräksjuketider tar alla det säkra före det osäkra så vi fick bege oss hem igen. Missade hela julfesten gjorde han också :/. Tur att han fick komma och leka på dagis idag innan det lååånga jullovet.

Vi spenderade eftermiddagen i Skövde med att handla de sista klapparna och hämta hem en soffa så att alla rumpor får plats på julafton.
Sprang runt som en tok i huset och städade också vilket jag i stort sett gör varje dag men man vill ju ha det julefint :)
Så när kvällen kom och jag satt med lillkillen i soffan försvann plötsligt min syn, jag kunde inte fokusera på varken tv:n, telefonen eller andra objekt. Sjukt läskigt.
Fick iaf på W pyjamas och ordnat med välling sen small det till i huvudet och värken kom, obehaget fortsatte med att vissa fingrar domnade bort och en bit av tungan.
Hmm.. creepy men idag är allt bra igen :)
 

Kommentarer
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Bor du nära Skövde? Isf bor vi inte långt ifrån varandra :)

Vad var det för konstigt du råkade ut för?
Skönt att du mår bra idag :)

Svar: Ja :) bodde i Skövde innan men nu bor vi i Tibro. Fortfarande nära? Vad roligt isf!Nej fy, jag vet inte. Har fortfarande lite svårt med synen och illamående så blir det värre får jag väl ringa in till FL. Något jag helst slipper nu i jul :)
nionollsjufemton.blogg.se

2012-12-20 @ 22:10:43
URL: http://mookpersson.blogg.se
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Vi bor i Falköping så det är ju en liten bit bort :) Hoppas det inte blir värre!

2012-12-21 @ 10:07:22
URL: http://mookpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin