Nyårsplanering

Julafton hemma hos oss så varför inte ta och fira in det nya året här också?
Trots att energin är nere på noll och jag har ont både här och där så ser jag fram emot det något enormt, det är ju detta jag älskar. Att få laga mat och bjuda på middagar.
Så det kanske inte är så svårt att gissa vad jag sysselsätter mig med just nu, letar recept & planerar dukning.
Klänning får bli det som blir om det ens blir någon sådan. Snickrar ihop något jag hittar i garderoben och hoppas på att det ser någorlunda bra ut.
 
2013 kommer bli ett bra år, det är jag säker på. Har redan kommit på ett nyårslöfte att hålla, jag som sällan har löften.
Har redan smygstartat med en fin överraskning från en vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin