Nattsudd

Eller tidig morgon, det väljer ni själva.
03.30 tyckte Williams förkylning att det var dags att vakna, som alla dagar denna veckan.
Gallskriker och ska absolut inte sova, allt är bara AJ.
05.00 somnar han sittandes mitt i vår stora säng, gullfisen!
I detta gallskrik, hostande, snorande och ajande så fick jag för mig att uppdatera min Facebook-status:

Sömn är ett minne blott när William sin förkylning fått.
I en månads tid har jag nu mera levt Zombie-liv.
Vägrar äta och hostar som en tok och på denna ständigt rinnande näsa blir jag inte klok.
När nappen ska in åker den ut med detsamma, har jag sagt att det är underbart att vara Mamma? ♥

08.00 satt jag med telefonen i högsta hugg, jag skulle få en tid till vårdcentralen!
"Vi är tyvärr fullbokade", men kom och skjut mig också. På något sätt lyckas vi ändå få en tid så på med kläder och ut i bilen. Brum, brum.
Öroninflammation i bägge öronen, finally! Nu blir det medicin tänkte jag och medicin blev det.
Kåvepenin i 5 dagar TJOHO, nu ska det bli ordning på torpet :D

Får väl tillägga att det är mindre kul att försöka tvinga i snoddas medicinen men måste man så måste man, tur att han älskar mig ändå :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Fint rimmat!! Åå stackars, men hoppas fde ger med sej med detsamma :)

2012-11-30 @ 20:38:40
URL: http://rockamama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin