Möte på dagis

Idag fick vi vara med om vårt första möte på Williams dagis - uppföljningsmöte.
Vi pratade om hur personalen tyckte att William var som person på dagis jämfört med hur vi upplever honom hemma, fick reda på vad de lär sig just nu och vad William gillar och inte gillar.
Jag kan absolut inte vara stoltare som Mamma, han upplevs som helt självgående, social, nyfiken och glad.
En kille som är orädd, älskar musik och att få leka med bollar. En filur med så mycket spring i benen, väldigt glad i mat, finner sig lätt i rutiner och vad som händer och sker. Ett riktigt charmtroll med glimten i ögat som gärna showar och spexar och som kräver lite uppmärksamhet då och då.

Ibland betyder den där bekräftelsen på att man faktiskt måste gjort något rätt så himla mycket, vi vet ju inget om att vara föräldrar, vi bara är och då har vi liksom ändå en så himla fin människa i vårt liv ♥
Jag spricker snart av kärlek och gravidhormoner...
 

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Klart att wille är världens största charmtroll.. han är ju helt fantastisk ju :) <3

2012-10-31 @ 08:02:25
Postat av: Malin - mamma till stella

Sv; åh klantjag råkade radera din kommentar, tur jag hann läsa innan iallafall :)

Haha ja hon var jättenöjd med bilderna själv, hon som gjorde ultraljudet. Men så hade de precis fått nya maskiner eller vad man ska kalla dom, så det kanske var därför vi fick bra bilder också :)

Vad tråkigt, här går vi lika ofta som med första barnet :)

Svar: Haha, så kan det blir ibland :)Nja, verkar som att barnmorskorna här inte är så bra på just fotograferingsfronten ;)

Jasså? :) Jag var på inskrivning v.12 och ska till BM först nu nästa vecka, då är jag 26+5 :P
nionollsjufemton.blogg.se

2012-10-31 @ 19:57:02
URL: http://malinforsell.blogspot.com
Postat av: malin

Sv; men va :p Det var ju väldigt segt, jag var där v 11, 13, sen blir det v 21, 24, 28 osv.. Tråkigt att du fått ett sånt uppehåll! :)

2012-11-02 @ 12:53:35
URL: http://malinforsell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin