Bebisbubbla

Läser bloggar mer än jag skriver här, befinner nog mig fortfarande i en liten bebisbubbla där allt är sådär sockersött.
Det går bra här hemma, Lilla O sover VÄLDIGT mycket, både dag & natt så det tackar denna Mamman för!
William tycker om lillebror när han väl lägger fokus på den nya lilla krabat som flyttat in, det blir kramar, pussar, klappar och en å en annan liten bitchslap.
Allt har än så länge gått över förväntan :]
 
Igår var jag på första föräldrarmötet på dagis [okej, förskolan!] och jag kände mig liten. De flesta föräldrar har liksom uppnåt en viss "föräldrarålder" och den är inte direkt runt 25. Vi fick se ett bildspel på barnfötter och gissa vems som hörde till vem, pinsamt nog kände jag snabbt igen W's fötter, hans naglar är inte de finaste ;-)
Efter det följde en kort presentation om varje barn, W's lät såhär:
En liten kille vars fötter sällan brukar vara såhär still, nästintill aldrig - Ledtråd till fotbilden
"En liten kille som är tokig i att spela fotboll, dansar & sjunger gärna och stampar glatt i takt med sina små fötter. Nybliven Storebror"
Inte annat än att man blir lite varm i hjärtat, min stora lilla kille, min prins William!
 
Känns som om att det är en del bollar som flyger i luften just nu,
försöker planera en mindre tillställning för en viss Mamma som fyller 25 i april *host, host*.
Doptankar, måste ringa kyrkan!
Hemligheter, trevligheter.

Ska för övrigt skicka in Nyföddbild till SLA & SMP även om Lilla O kanske inte direkt är nyfödd längre.
SLA hade visst slutat med BB-bilder så nu får man snällt skicka in en egen bild och vi ska vänta ett tag med att gå till fotograf så jag har försökt få en någorlunda fin bild på mitt sovande hjärta.
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella - Leos mamma

haha härlig min på första bilden!:D

2013-02-23 @ 19:25:20
URL: http://bellahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin