En hälsning från Småland

Fortfarande i Växjö, mitt fina Växjö. Det är alltid en speciell känsla att komma hem.
Christoffer lämnade oss tillsammans med vårsolen i förmiddags för att åka hem och sätta sig i lastbilen, vi saknar dig redan!
Så vi blir väldigt glada om Mini stannar i magen några dagar till även om vi såklart längtar och förutom sammandragningar och några förvärkar då och då märker jag inga större tecken på att någon vill ut de närmsta timmarna. Jag har sagt tidigast nästa helg även om jag fortfarande tror på övertid.
 
Så en liten uppdatering då jag mest vandrar omkring i min egen bubbla, trött och misshandlad av min inneboende.
 

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen! BF 27/3

vilken söt pyjamas!!
sv ååh det förstår jag! hoppas att du varit på ditt sista besök :):)

Svar: Tack :) från Lindex.
Ja, är väl inställd på att få gå över men hoppas på att något händer i helgen :)
nionollsjufemton.blogg.se

2013-02-04 @ 21:56:22
URL: http://yarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin