Akuten

Igårkväll vid läggdags kom den förbannade skällhostan igen och vi anade rätt tidigt att det skulle bli en lång natt.
Efter många nattningsförsök och korta sovstunder, promenader i nattkyla så bestämde vi oss för att vi inte hade något annat val än akuten.
Vänta och vänta, en kille som blev allt tröttare och tröttare och en Mamma vars kropp inte är i skick för massa bärande. När klockan slog efter 01 var vi färdiga för hemfärd och nu håller jag bara tummarna för att slippa åka in in inatt igen när jag dessutom är själv.
 
Förbannade krupp!

Kommentarer
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Usch, stackare! Hoppas verkligen ni slapp att åka in inatt! Kram

Svar: Ja, det blev en lugn natt och jag är oerhört tacksam för det :)Kram
nionollsjufemton.blogg.se

2013-01-08 @ 06:10:18
URL: http://mookpersson.blogg.se
Postat av: Mathilda

Det är riktigt tufft. Jag har själv haft krupp hela min uppväxt och vet hur jobbigt det är, för alla inblandade. Jag hoppas ni slapp åka in!

Svar: Usch ja, det är inte kul! Vi slapp iaf åka in så håller tummarna att det fortsätter vara lugnt :)
nionollsjufemton.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin