Falling apart

Efter att ha vart helt symptomfri sen torsdag fm blev jag åter igen väckt av Herr eller Fru Maginfluensa inatt. Snälla, snälla försvinn! Att bli utskälld för att man är sjuk gör inte saken bättre, som att jag inget hellre vill än att vara pigg och orka ta tag i allt. Allt bara snurrar, runt, runt, runt. Ibland undrar jag om allt är värt det eller om det finns något bättre än det här? En sak vet jag iaf, det gör ont att bli sårad av den man älskar och det är tungt när hjärtat brister..

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det låter så tungt just nu att jag önskar jag kunde hjälpa dig. Jag tänker på dig i alla fall och hoppas det blir bättre snart. Kram!

Svar: Tack så jättemycket för din omtanke :) Nu tänker jag på dig och bebis ofta och hoppas han vill kika ut snart, helst innan lördag :)Kram
nionollsjufemton.blogg.se

Postat av: Sophia

<3

Svar: <3 tack fina!
nionollsjufemton.blogg.se

2013-01-22 @ 09:13:57
URL: http://omsocker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin