I'm still standing

Puuh! Det var verkligen ingen hit att få vinterkräksjuka som höggravid. I lite mer än en vecka har jag legat helt utslagen, halvt levande, halvt död ungefär.
Dessutom blev mitt stora hjärta också sjuk så William har fått dras med två zombies till föräldrar när vi hållt honom hemma från dagis.
Nu undanber vi oss mer tråkiga baciller innan Mini kikat ut :)

Det är hur som helst underbart att vara på benen igen, att orka städa, leka, busa och laga mat :)
Igår snodde jag ihop muffins med blåbär/hallon & äpple/kanel, inte helt fel alltså. Fick också bli ett gäng frallor och till kvällsmat en lasagne.
Ber om ursäkt för mina bildlösa inlägg, vet hur tråkigt det är med bara text men bilderna ligger på externa minnet vilket inte kan kopplas till Ipaden. Stå ut :)

Kommentarer
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Skönt att du är pigg igen! Ingen höjdare att ha maginfluensa. Kram!

Svar: Tack! Ja, det var verkligen en prövning :) kramar
nionollsjufemton.blogg.se

2013-01-22 @ 20:42:08
URL: http://mookpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin